رژیم لاغری سالم مخصوص ماه رمضان

رژیم لاغری در ماه رمضان

ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، رژیم ساده و معمول برای لاغری در ماه رمضان بصورت زیر است، که هر هفته شامل دو روز هست و تا آخر هفته رژیم روزهت تکرار می شود.

هفته اول ماه رمضان:

سحری :

۱ فنجان چای سبز , ۳ عدد نان تست سبوس دار , ۱ سیب , مقدار کم کره , ۱ لیوان شیر گرم و عسل

افطار:

۱ بشقاب پر سوپ سبزیجات , ۳۰۰ گرم گوشت قرمز کبابی با گریل , ۱ فنجان سالاد میوه

شام و دسر :

۲ عدد گوجه فرنگی متوسط یا یک لیوان آب گوجه فرنگی , ۲-۳ عدد بیسکویت ترد
قبل خواب ۱ لیوان ماست کم چرب
روز دوم هفته اول ماه رمضان :

سحری :

۱ فنجان چای سبز , ۱ عدد نان تست سبوس دار با کره , ۱ فنجان ماست کم چرب , ۲ قاشق مربا خوری پر کره بادام زمینی , ۱ شاخه کرفس

افطار :

۳۰۰ گرم ماهی گریل , ۱ سیب زمینی آبپز , سالاد سبزیجات با سس لیمو و روغن زیتون
شام:

۲ سیب یا ۲ پرتقال , یا ۱ لیوان آبمیوه طبیعی ۱ عدد ساقه طلایی

هفته دوم ماه رمضان :

روز اول :
سحر : ۱ لیوان مخلوط آبمیوه و سبزیجات , ۲ عدد نان تست سبوس دار با کره , ۱ فنجان چای سبز به همراه پینر رژیمی
افطار : ۳۰۰ گرم سینه مرغ آبپز یا گریل , ۱ لیوان سبزیجات پخته , ۱ سیب
شام: ۱ لیوان ماست کم چرب , ۱ ساقه طلایی
روز دوم :

سحری : ۱ فنجان چای سبز , ۱ لیوان شیر ,۱ نان تست به همراه کره و عسل, سالاد سبزیجات
افطار: ساندویچ سینه مرغ یا بوقلمون به همراه کاهو و گوجه فرنگی و ۱ قاشق مربا خوری مایونز کم چرب
شام: ۱ لیوان ماست کم چرب , ۱ ساقه طلایی

هفته سوم ماه رمضان :

روز اول:

سحر:
۱ فنجان چای سبز , ۱ عدد نان تست با کره و عسل , ۱ فنجان ماست کم چرب , ۱ تخم مرغ آبپز و ۱ گوجه فرنگی
افطار :
۳۰۰ گرم گوشت کبابی یا گوشت قرمز کم چرب , سالاد سبزیجات بزرگ , ۱ سیب ,
شام:

میوه ۲ واحد , ۱ لیوان ماست کم چرب یا پنیر کم چرب با ۲-۳ عدد بیسکویت ترد

روز دوم:

سحری :

۱ نان تست , ۱ لیوان شیر گرم و ۱ قاشق غذا خوری عسل , ۱ فنجان چای سبز , میوه
افطار :

۱ لیوان برنج , ۲۰۰ گرم قارچ , سالاد سبزیجات بزرگ با گوجه فرنگی , ۲-۳ تکه گوشت کم چرب
شام:

۱ بشقاب سوپ سبزیجات ۲ تکه کوچک پنیر

هفته چهارم ماه رمضان :

سحری :
۱ فنجان چای سبز , ۱ نان تست , کره و عسل , ۱۰ گرم کره بادام زمینی , ۲ عدد سیب -۲-۳ عدد بیسکویت ترد

افطار :

۳۰۰ گرم سینه مرغ , سبزیجات پخته , ۱ سیب زمینی آبپز , سالاد تازه
شام:

۱ لیوان ماست کم چرب و میوه یا ۱ لیوان آب هویج و ۱ ساقه طلایی
روز دوم :

سحری :
۱ لیوان شیر , ۱ لیوان غلات صبحانه , ۱ تخم مرغ آبپز , ۱ فنجان چای سبز , ۱ نان تست

افطار :
۱ بشقاب سوپ از هر مدل , ۱ فنجان حبوبات پخته , سالاد سبزیجات تازه زیاد با سس آبلیمو , ۱ سیب
شام :

۱ فنجان چای سبز , ۱ عدد ساقه طلایی

ورزش روزانه : ۲۰-۳۰ دقیقه ایروبیک یا تمرینات کششی و موضعی
ترجمه : شهرزاد
منبع : زیباتن

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *