برای زیباتر شدن در شب عروسی چه روش های وجود دارد؟

clinic

ممکن است شما هم یکی از افرادی خوشبختی باشید که در قصد دارید در هفته‌های آینده مراسم جشن عروسی خود را برگزار کنید. به احتمال زیاد نگرانی بسیاری دارید چرا که هم باید به خود برسید، هم باید به فهرست مهمان‌ها فكر كنید، هم به دنبال درست‌كردن خانه‌ای رؤیایی باشید. همه این كارها بسیار مهم اند ولی به یاد داشته باشید، مهم‌ترین نكته در این شب بزرگ، زیبایی شماست و باید از همین حالا برای داشتن ظاهری زیبا خود را ‌آماده كنید. عروسی شما بیشتر از یك شب نخواهد بود پس باید آمادگی كاملی برای این شب داشته باشید. اگر جشن عروسی شما نزدیك است از همین امروز شروع كنید تا در آن شب چهره فراموش‌نشدنی داشته باشید. کلینیک زیبایی نارنجستان روش های زیبایی موجود را برای شما شرح می دهد و شما می توان براساس نیازهای خود آنها را انتخاب نمایید.

لاغری و تناسب اندام

داشتن تناسب اندام زیبا نیازمند برنامه های رژیمی و ورزشی می باشد تا بتوانید نتیجه مطلوب را بگیرید. ارائه رژیم های لاغری و برنامه منظم نیز با مشاوره پزشک تغذیه صورت می گیرد. با وجود زمان کم و استرس های موجود در هفته های آخر به مراسم عروسی پیشنهاد می شود برای لاغری از دستگاه لاغری بهره ببرید.

دستگاه LPG

روشی موثر است ولی به تنهایی دارای قدرت لازم برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه نمی باشد وعموما در کنار سایر روشها بصورت مجموعه بکار می رود و بدون عوارض می باشد. افرادی که خیلی عجله ندارند می توانند از این روش استفاده کنند و برای کاهش 2 الی 3 سایز نیازمند به 61 جلسه هفته ای دوبار می باشد.

رادیوفرکوئنسی آراف RF

در بیشتر افراد نتیجه خیلی خوبی از خود بجای گذاشته اند. این روش نیز عموما به تنهایی استفاده نمی گردد. برای افرادی که میخواهند دستگاه عوارض کمی داشته باشد و مشکلاتی همچون چربی خون، فشار خون بالا و زمان کمی دارند مناسب است. برای کاهش 2 الی 3 سایز نیازمند به 6 جلسه هفته ای 3 بار است.

کویتیشن

روش بسیار موثر است و نتیجه خیلی خوبی دارد ولی همه افراد نمی توانند از آن استفاده کنند و به عنوان یک روش تهاجمی عوارض خود را خواهد داشت.

کراپولیپولیز

بدلیل از بین رفتن سلول چربی برگشت ناپذیراست و برای افرادی که وقت امدن به مطب به دفعات ندارند و ۳تا ۴ ماه هم وقت دارند که به سایز مورد نظر خودشون برسند، مناسب است.

خدمات زیبایی عروس

پوست

با وجود تمام چشم‌هایی که در روز عروسی به شما خیره می‌شوند، باید مطمئن شوید که پوستتان می‌درخشد. بطور طبیعی، هر عروسی، در روز عروسی‌اش بخاطر احساس عشق و هیجانی که دارد، سرخ می‌شود! با این حال، برای داشتن یک پوست درخشان در روز عروسی، به برنامه ریزی و تلاش بیشتری نیاز است. داشتن رژیم مناسب، ورزش، پاک سازی پوست و .. روش های هستند که باید برای داشتن پوستی شفاف در زمان جشن خود داشته باشید.
خدماتی چون جوان سازی پوست، پاک سازی پوست، لیزر موهای زائد، از بین بردن لک و جای جوش، کوچک کردن غبغب، بوتاکس و از بین بردن چین و چروک صورت، هاشور ابرو، درست کردن خط لب از جمله خدماتی کلینیک نارنجستان هستند که می توانید برای داشتن چهره زیباتر از آنها می توانید بهرمند شوید.

 

خدمات زیبایی عروس

دندان

روش‌های سایندگی و براق کنندگی که دندانپزشکان از آنها استفاده می‌کنند می‌تواند بسیاری از لکه‌های ناشی از مواد غذایی و تنباکو را از بین ببرد. از بروزترین راه و روش های سفید کردن دندان می توان به دستگاه AMD Laser ، دستگاه Zoom Bleaching، دستگاه BT Cool Plus اشاره کرد. دستگاه های سفید کننده تا حدود 8 درجه دندان ها را سفید می کنند و روش درمانی آنها تنها نیاز به یک جلسه می باشد که در محیط آرام و بدون استرس انجام خواهد شد.

مو

برای داشتن موهای زنده و زیبا در شب عروسی خود، طبیعتا باید از هفته های قبل برنامه ریزی کرده باشید، از تقویت کننده و شامپوهای مناسب استفاده نمایید. ماه قبل مدل های مختلف مو را بروی خود امتحان کنید تا بهترین مدل را بر روی صورت خود پیدا کنید. نکته ای که حائز اهمیت است موهای خود را چند هفته قبل تر کوتاه کنید تا حالت قیچه ی خرده خود را از دست دهد.

معرفی کلینیک نارنجستان

کلینیک تخصصی نارنجستان با بیش از 10 سال فعالیت در زمینه زیبایی، لاغری و دندانپزشکی توانسته است خدمات بسیار خوبی به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد. شما عزیزان با گرفتن وقت قبلی می توانید از مشاوره رایگان متخصصین کلینیک نارنجستان بهرمند شوید و تصمیم بگیرید از کدام روش و به کدام کلینیک مراجعه نمایید.
اطلاعات تماس :
شماره تماس : 02122295048
ایمیل : info@n-clinic.ir
وب سایت : https://n-clinic.ir
نشانی : تهران – پاسداران شمالی – پايين‌تر از چهارراه فرمانيه – روبروی بلوار دستواره – پلاك 495 – مجتمع تخصصی پزشكی و دندانپزشكی نارنجستان

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics