لاغری موضعی با دستگاه LPG

لاغری موضعی با دستگاه LPG

چاقی موضعی یا تجمع بافت چربی به صورت موضعی یکی از مشکلات رایج بویژه در خانم ها می باشد. علاوه بر این کم نیستند افرادی که با وزن طبیعی از تجمع چربی های موضعی رنج می برند. این تجمع بافت چربی اصطلاحاً سلولیت نامیده می شود. رژیم غذایی به همراه فعالیت بدنی مناسب برای همه افرادی که نیاز به لاغری موضعی دارند، توصیه می گردد. ولی تجربیات و مطالعات نشان داده اند که لاغری موضعی با رژیم غذایی و ورزش به تنهایی صورت نمی گیرد. روشهای مختلفی در کنار رژیم و ورزش در دنیا استفاده می گردد. LPG یا اندرمولوژی یکی از روشهای جدید برای درمان سلولیت است. در ادامه با کلینیک تخصصی لاغری نارنجستان همراه باشید :

 

سلولیت چیست؟

سلولیت عارضه ناشی از تجمع بیش از اندازه چربی واقع در لایه زیر پوستی به همراه احتباس آب در بافت های مجاور می باشد. برای از بین بردن این سلولیت ها باید از روش های لاغری و لاغری موضعی مناسب استفاده کرد.

اندرمولوژی چیست؟

با بالا رفتن سن، عملكرد سلول های پوست مختل می شود. امروزه اندرمولوژی به عنوان یك استاندارد طلایی و یك روش سالم و موثر برای درمان سلولیت، چربی های موضعی و چین و چروك پوست شناخته شده است. یك پدیده كاملا طبیعی، بدون ضرر و غیر تهاجمی كه نتایج عالی و قابل توجه و ماندگاری را به بار آورده است. وقتی سلول های چربی نمی سوزند، سلول ها، چربی مقاوم به ورزش و رژیم را ذخیره می كند و سطح پوست، نمای پرتقالی شكل پیدا می كند. درواقع سیستم رولینگ كه با مكش تركیب شده است درمان سلولیت را سبب می شود. این تحریك مكانیكی تكرار شونده متابولیسم سلول های چربی را مجدداً فعال می سازد، تجمع سلول های چربی شكسته می شود و در نتیجه سلول های چربی حذف می شوند و بدن فرم بهتری پیدا می كند. بافت سلولیت صافتر می شود و ناهمواری های پوســت به میزان قابل توجهی كمتر می گردد و تبادلات مایعات لنف افزایش می یابد. اندرمولوژی به كمك سیستم LPG برای مدت حدودا 20 سال است كه در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و روزانه ده ها هزار نفر از مردم در كل دنیا از منافع این شیوه پیشرفته بهره مند می گردند. این دستگاه هوشمند با قابلیت تنظیم و تطبیق با هر نوع بافتی بوده و در قسمت های مختلف بدن با دو مكانیسم لیفت ماساژ و لیپوماساژ نتایج فوق العاده ای به بار آورده است.

 

لاغری موضعی شکم با lpg

دستگاه LPG چگونه کار می کند؟

دستگاه LPG که از جدیدترین تکنیک های درمان سلولیت و کاهش سایز و لاغری موضعی است، در مناطق مختلف پوست کاربرد دارد.

این دستگاه با استفاده از یک موتور مخصوص باعث ایجاد مکش قابل تنظیم در شدت و فرکانس می شود که با دو غلطک باعث کشیده شدن پوست می شود. ماساژ مکانیکی دستگاه با ایجاد یک فشار مثبت و حرکت کردن بر روی پوست و ایجاد فشار منفی بر لایه های زیرین پوست اثرات خود را بر روی پوست و سلولیت و چربی های زیرین پوست، عضلات، و یا استخوانها و عروق و اعصاب می گذارد، بدون اینکه اثرات سوء بر لایه های فوق بگذارد.

تکنیک رول (گردش)

دو غلطک مستقل در دستگاه LPG در حالیکه حرکت رو به جلو دارند کمک به کشیده شدن پوست می کنند. این روش در درمان بافتهای مختلف از جمله؛ سلولیت، چربی، ادم پوستی، بافت فیبری در پوست، چسبندگی های پوستی، التهاب های پوستی، پوستهای نازک شده و شکننده و حساس، موثر می باشد.

تکنیک بلند کردن (Lift)

با ایجاد پالس های ضربانی کوچک در سر دستگاه باعث ایجاد موجی در بافتهای بدن می شود که نتیجه آن تحریک سیستم ظریف سازی پوست است. که با توجه به میزان فرکانس بخش لیفت دستگاه (۴، ۸ یا ۱۶ پالس) و قدرت مکش انتخاب شده (که شدت آن قابل تنظیم است) این تحریکات برای زیبایی سازی و اهداف درمانی از جمله پوست نازک و شکننده، ادم بافتی، اسکار پوستی، چین و چروک پوستی، لیفت پوست استفاده می شود. از کاربردهای دیگر LPG می توان به بازسازی و استحکام پوست صورت، لیفتینگ صورت و رفع چین و چروک برطرف کردن منافذ باز پوست و برطرف کردن غبغب و تاخیر در فرآیند پیری اشاره کرد.

 مکانیسم اثر اندرمولوژی

تحریک مکانیکی عمل اصلی دستگاه است که توسط جامعه علمی اثرات آن به اثبات رسیده است. تحریک مکانیکی بر روی سطح پوست باعث ایجاد سیگنالهایی برای سلولهای پوستی می شود که پاسخ فیزیولوژیک سلولها به آن به شرح زیر است:

برقراری مجدد جریان خون و لنف در بافتهایی که دچار سلولیت شده اند. افزایش درناژ لنف و خون و در نتیجه از بین بردن مواد زائد تجمع یافته؛ و به همین ترتیب بهبود متابولیسم و تبادلات سلولی در سلولهای درم از جمله فیبروبلاست ها تحریک فیبروبلاستها جهت تولید کلاژن و الاستین فعال سازی تجزیه چربی ها می شود.

اندرموتراپی

شاخه دیگر از عملکرد دستگاه LPG است که در درمان مشکلات ساختــاری بدن از جمله کمردرد، روماتولوژی، آسیب هـای ورزشی و عضلانی نقش حمایت کننده و تسکینی دارد. LPG چربی سوزی موضعی را تا 70 درصد افزایش میدهد. اندرموتراپی موجب تحریک جریان وریدی شده تا یک تخلیه ی سریع و قوی در کل بافت انجام شود. علاوه بر این اندرموتراپی بسیار سریع تر از درمان های تندرستی است.

اندیکاسون های درمانی : ادم ها ، پایین تنه های چاق یا  heavylegs
LPG می تواند با حذف چربی های موضعی ظاهری زیبا به اندام شما بدهد.
LPG یکی از پیشرفته ترین تکنیکهای صد در صد طبیعی برای جوان سازی پوست است.

با LPG از همان جایی که می خواهید لاغر شوید

LPG برای مبارزه اختصاصی با چربی های مقاوم و انباشته شده که در محدوده شکم، ران، لگن، باسن و بازو ها تجمع یافته اند طراحی شده است. بافت های ضخیم و سخت که سلول های چربی را احاطه کرده اند نرم شده و به تدریج به همراه رژیم و ورزش، چربی های مقاوم انباشته شده کم می شوند. صاف شدن، بالا کشیده شدن مناطق فروافتاده باسن، همین طور برطرف شدن چربی های در برگرفته آنها و تراشیده شدن برجستگی پهلو و لگن از معجزات این روش است. از این روش ها در کلینیک تخصصی لاغری نارنجستان به شکل کاملاً علمی توسط سایز متخصص مربوطه استفاده می شود.

 

پاسخ به چند پرسش شایع در مورد سیستم LPG

آیا رژیم غذایی بدون ورزش می تواند سلولیت را بر طرف كند؟

رژیم غذایی مناسب نقش عمده ای در دستیابی به وزن ایده ال دارد. ورزش نیز منافع زیادی برای كل بدن و كنترل خون دارد ولی هیچ كدام به تنهایی و یا همزمان قادر به از بین بردن سلولیت نیستند و برای درمان سلولیت موضعی باید از روش هایی مانند اندرمولوژی استفاده كرد. مکانیسم های اثر LPG دستگاه LPG با سه مکانیسم زیر موجب تغییرات بافت چربی میشود: برقراری مجدد جریان خون و لنف در بافتهایی که دچار سلولیت شده اند.
افزایش جریان خون و در نتیجه از بین بردن مواد زائد تجمع یافته و به همین ترتیب بهبود متابولیسم و تبادلات سلولی در پوست از جمله فیبروبلاستها
تحریک فیبروبلاستها جهت تولید کلاژن و الاستین رفع غبغب و شلی پوست و کاهش سایز در نواحی شکم، پهلو، باسن، شانه ها و رانها از دیگر موارد استفاده از این روش است.

آیا سیستم LPG شیوه جدیدی است؟

بله در این تکنیک جدید ، با افزایش گرمای موضعی و گردش لنفاوی متابولیسم سلولها افزایش می یابد، چربی ها و بافتهای کلاژن می شکنند و پوست نمای صافتری به خود میگیرد.
ولی باید در نظر داشت که برای درمان چاقی و داشتن تناسب اندام رعایت رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش را همراه با LPG ضروری است.

برای دستیابی به نتیجه قابل قبول به چند جلسه نیاز است؟

به حدود 5 تا 20 جلسه فشرده (حدود 2 تا 3 جلسه در هفته) نیاز است که طول مدت هر جلسه 45-35 دقیقه می باشد. برای حفظ نتیجه بدست آمده ممکن است نیاز به انجام دوره ای LPG بر حسب ضرورت باشد.

آیا LPG می تواند جایگزین لیپوساكشن باشد؟

لیپوساكشن عمل جراحی زیبایی است كه از طریق خارج نمودن چربی های اضافه از بدن انجام می شود اما قادر به درمان سلولیت های موضعی و تقویت بافت همبند و عضلات نمی باشد، علاوه بر این که لیپوساکشن به دلیل آن که یک عمل جراحی تهاجمی است دارای عوارض متعدد می باشد. لذا در طی سالهای اخیر علاقه بیشتری به روشهای غیر تهاجمی جایگزین ایجاد شده است. ما اندرمولوژی را به دلیل آن که توسط مراکز علمی معتبر مورد تایید قرار گرفته است انتخاب نموده ایم. جالب است که بدانید از اندرمولوژی حتی به عنوان درمان كمكی قبل و بعد از لیپوساكشن استفاده می شود چرا كه استفاده از این روش باعث نرم تر شدن چربی های موضعی و سهولت برداشت آنها می شود و استفاده از اندرمولوژی پس از عمل نیز باعث همگون تر شدن نمای بدن می شود. در نهایت باید بدانید که LPG در درمان افتادگیهای پوست ناشی از کاهش وزن به ویژه در خانمها موثر می باشد.

 

اندرمولوژی LPG برای بدن اندرمولوژی LPG برای بدن درمان های LPG رفتار سلول های چربی در LPG نتایج اندرمولوژی بدن نتایج اندرمولوژی بدن نتایج اندرمولوژی بدن 14درمانی برای بافت همبند

 

درمان اسکار درمان اسکار درمان اسکار

مركز تندرستی- ورزشی نارنجستان افتخار دارد كه پس از بازديد كارشناسان شركت LPG فرانسه در سال 1388 و تاييد امكانات و قابليت های مركز و حصول اطمينان از بكارگيری روشهای علمی و نوين در ارائه خدمات لاغری و زيبايی از سوی پرسنل، به عنوان اولين مركز ال پی جی در تهران و ایران موفق به دريافت گواهينامه اعتباردهی آن شركت گردد.

نشانی :
تهران – پاسداران شمالی – پايين‌تر از چهارراه فرمانيه – روبروی بلوار دستواره – پلاك 495 – مجتمع تخصصی پزشكی و دندانپزشكی نارنجستان
تلفن تماس : 02122295048

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقاد در مورد هر یک از مطالب، از قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

۴۰ پاسخ

  1. پارکت گفت:

    سلام .ممنون بابت مطالب خوبتون .
    امکان مشاوره تلفنی وجود داره ؟

  2. فکری گفت:

    سلام میشه بفرمایید lpg برای چه مقدار اضافه وزن فایده داره

    • نارنجستان گفت:

      سلام… وقت بخیر…
      فرقی نداره دوست عزیز… هر چقدر اضافه وزن بیشتر داشته باشید، تعداد جلسات بیشتری تشریف می‌آورید… برای اطمینان می‌توانید یک جلسه رایگان تشریف بیارید برای مشاوره و توضیحات…
      موفق باشید

  3. سمانه گفت:

    سلام،وقتتون بخیر.
    من برای رفع چاقی و شل بودن بازوم میتونم از LPG استفاده کنم؟ آیا این روش موثره؟ حدودا چند جلسه لازم داره؟
    و اینکه من شاغل هستم و نمیتونم هفته ای چند جلسه بیام بنظرتون با یک جلسه در هفته جواب میشه گرفت یا نه؟
    سوال بعدیم هم اینه که ایا پنج شنبه ها هم باز هستید؟
    ببخشید سوالام زیاد شد ممنون میشم پاسخ بدید🙏🏻

    • نارنجستان گفت:

      سلام…
      بله دوست عزیز… این روش 100% مؤثر خواهد بود، به همین دلیل در سرتاسر دنیا یکی از پرطرفدارترین روش‌های لاغری موضعی هست…
      تعداد جلسات بستگی به شما و سایز دلخواهتون داره که پس از یک جلسه مشاوره رایگان تعداد جلسات و سایر توضیحات به شما گفته خواهدشد… متاسفانه LPG فقط روزهای زوجه…
      خواهش میکنم وظیفه ما پاسخگویی به سؤالات شماست… برای دریافت سریع‌تر پاسخگویی به سوالاتتون می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی ما (اینستاگرام و…) ویا شماره تماس کلینیک با ما در ارتباط باشید…
      در نظر داشته باشید که تخفیفات ویژه پکیج لاغری و LPG فقط برای ماه رمضان در نظر گرفته شده‌است.

  4. سمانه گفت:

    سلام،وقتتون بخیر.
    من برای بازوهام که هم شل هستند هم بزرگ میخواستم از LPG استفاده کنم.آیا این روش موثره برای کوچک و سفت کردنش؟و دومین سوالم اینه که اگر جواب میده این روش،چند جلسه نیاز داره؟ و اینکه آیا یک جلسه در هفته هم میشه اومد؟یا حتما باید بیشتر باشه در هفته تعداد جلسات مه جواب بگیریم.
    ممنون.

  5. شومینه گفت:

    سلام حالا این واقعا جوابگو هست؟

    • نارنجستان گفت:

      سلام… بله دوست عزیز… برای اطمینان می‌توانید یک جلسه مشاوره رایگان تشریف بیارید و سوالات خودتون رو شخصاً از متخصص و کارشناسان بپرسید… موفق باشید

  6. الی گفت:

    سلام.مطالب سایت عالیه.ممنون از سایت مفید شما.موفق باشید.

  7. Elena گفت:

    سلام. ممکنه بفرمایید ال پی جی انتگرال دا رید یا اندر مولب؟ این مطلب را در اکثر کلینیک ها اعلام میکنند که دو مدل دارند . درضمن لطف کنید بفرمایید چند جلسه در هفته مجاز میباشد و هر جلسه چند دقیقه واینکه آیا امکان هست در یک جلسه یک ساعت با دستگاه کار کرد . ممنون.

    • مجید خالویی گفت:

      سلام
      ال پی جی انتگرال نداریم.
      اندر مولب که جدیدتر هست رو داریم.
      ما با دستگاه های قدیمی کار نمی کنیم.

      در هفته بهترین حالت 3 بار استفاده از دستگاه پیشنهاد می شود.

      بله می شود یکساعت (یعنی 53 دقیقه) کار کرد.

  8. kaveh گفت:

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه

  9. Niusha گفت:

    Salam bbakhshid azin dastgah baraye laghar kardane zire lop ham mishe estefade kard? Mamnon misham

  10. parisa گفت:

    سلام الان جلسه اي چقد هزينشه؟شعبه ديگه اي نداريد؟

    • مجید خالویی گفت:

      سلام
      خیر شعبه دیگری نداریم.
      برای هزینه می توانید به شماره های کلینیک تماس حاصل فرمائید.

  11. Mina گفت:

    سلام ببخشید فاصله بین جلسات چقدره؟ بر فرض متال اگر شش جلسه برای ران لازم باشه با چه فواصلی انجام میشه؟
    مزوتراپی هم تاثیر داره در کنارش؟

  12. Latifeh گفت:

    سلام من مامانم حدود ۷و۸ کیلو اضافه وزن دارم اونم بیشتر توناحیه ی پایین تنه میخواستم بدونم اگه ازاین دستگاه استفاده کنه اضافه وزنش ازبین میره؟

    • نارنجستان گفت:

      سلام، این دستگاه برای لاغری موضعی و حذف سلولیت بسیار مفید است و با انجام دادن یک دوره 12 جلسه حدود 2 سایز کاهش وزن خواهید داشت.

  13. خراطین گفت:

    واقعا لاغری حس خوبیه

    مطلب مفیدی بود

    مرسی ادمین

  14. سازا گفت:

    سلام ببخشید این دستگاه برای چه سنینی هست؟

    • نارنجستان گفت:

      از سن 18 سالگی مناسب هست استفاده بشه، با مشاور پزشک در سنین کمتر هم امکان استفاده وجود دارد.

  15. آدرینا17 گفت:

    سلام . این دستگاه هر جلسه چقدر از وزن کم میکنه؟!

  16. Nika گفت:

    واسه ترک های پوستی ناشی از چاق و لاغر شدن چه پیشنهادی دارید؟ آیا این روش واسه ترک ها ی پوستی هم مناسبه؟

    • نارنجستان گفت:

      دستگاه لاغری و زیبایی بیش از 80 درصد ترک ها پوستی حاصل از چاقی و حاملگی رو از بین می برد.

  17. بهجت شیرمحمدی گفت:

    سلام ببخشید من تازه از این هفته ثبت نام کردم با دستگاه L.P.G رو بدنم کار بشه.اینجا وجاهای دیگه سرزدم هرکسی یک قیمتی میده برای یک جلسه.که من بیشتر رو قیمتش حساس نیستم.بیشتر رو این حساسم که این دستگاه سیستم جدید وقدیم داره وارزش جواب دهیش باهم فرق میکنه آیا? چون بنده این هزینه ی پول هیچ هزینه زمان ,وقت میگذارم نتیجه ی بهتری بگیرم.لطفا بنده رو راهنمایی کنید متشکر از الطافتان.

    • نارنجستان گفت:

      سلام، کلینیک نارنجستان از ابتدای ورود تکنولوژی lpg به ایران، خدمات لاغری این دستگاه را ارائه میدهد و بطور مستقیم آموزش های لازم هر ساله توسط شرکت فرانسوی LPG صورت می گیرد.

  18. آیناز گفت:

    سلام ببخشید هزینه ۶۰ هزار تومان برای کدوم ناحیه هست ؟

  19. سلطانی گفت:

    من عاشق ال پي جي هستم علاوه بر تاثيرات موضعي ، رفرشينگ هم است. اغلب كسانيكه توسط اوپراتور و دستگاه خوب ماساژ گرفته اند جلسات رو تمديد ميكنند . لذا داشتن اوپراتور خوب و حرفه اي لازمه اين دستگاهه

  20. Razi گفت:

    سلام
    برای لاغری کویتیشن هم دارید؟
    تایم هر جلسه lpg چقدر هست؟

    • نارنجستان گفت:

      سلام
      بله دستگاه کویتیشن هم داریم، و lpg جلسه ای 60 هزار تومان می باشد که با انجام دوره کامل تخفیف های درصدی هم ارائه می شود.

  21. Samane گفت:

    سلام میخواستم بدونم lpg همان لاغری بالیزرمیباشد

  22. مژگان زارع گفت:

    سلام خسته نباشید من کلبدن رودارم 120هزار تومان میدم.زیاد نمیگیرن؟

  23. ana گفت:

    سلام ، من براى درمان تلانژكتازى روى بينى ام به بيمارستانى رفتم ومتخصص پوست برام لزر كرد ولى بدتر شد وبعد فهميدم براى درمان تلانژكتازى دستگاه ليزر مخصوص كه كويا LPG است ميخواهد كه فقط چند تا مركز دارند مالا سوالم اين است كه اونجا درمان قطعى ميشه ، واينكه هزينه اش چقدر است؟متشكرم

    • نارنجستان گفت:

      سلام دوست عزیز..
      کلینیک نارنجستان دارای مجوز و دستگاه LPG هستش و هزینه آن تقریبا جلسه ای 60 هزار تومان هستش، در درمان تلانژكتازى بهتر هستش تماس بگیرید و با گرفتن وقت قبلی از مشاوره رایگان کلینیک استفاده کنید.

  24. mahdis گفت:

    سلام
    هزینه هر جلسه برای لاغری موضعی پاها با دستگاه LPG چقدر هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics