کاربرد LPG در لیفتینگ صورت و بدن

کاربرد LPG در لیفتینگ صورت و بدن :

 از کاربردهای دیگر LPG می‌توان به بازسازی و استحکام پوست صورت، لیفتینگ صورت و رفع چین و چروک، برطرف کردن منافذ باز پوست، برطرف کردن غبغب و تأخیر در فرآیند پیری اشاره کرد. LPG یکی از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های صد در صد طبیعی برای جوان‌سازی پوست است. در نهایت باید بدانید که LPG در درمان افتادگی‌های پوست ناشی از کاهش وزن به‌ویژه در خانم‌ها مؤثر می‌باشد.

در مواردی بعد از رژیم‌های کاهش وزن، در نقاطی از بدن تجمعی از چربی‌های موضعی باقی می‌ماند که بدلیل ایجاد چروک‌های پوستی به آن نمای پوست پرتقالی یا سلولیت اطلاق می‌شود. رژیم غذایی به‌همراه فعالیت بدنی مناسب برای همه افرادی که از این نوع چاقی‌های موضعی رنج می‌برند توصیه می‌گردد. ولی تجربیات و مطالعات نشان داده‌اند که این توده‌های چربی با رژیم غذایی و ورزش به تنهایی از بین نمی‌روند.  لذا از جدید‌ترین روش علمی اندرمولوژی و دستگاه LPG  برای درمان لاغری موضعی و رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل کمک می‌گیریم تا به نتیجه قطعی برسیم.

سازمان دارویی آمریکا در حال حاضر چند دستگاه را برای درمان سلولیت تأیید کرده است که یکی از آن‌ها LPG می‌باشد، که در کلینیک تخصصی سلامت و زیبایی نارنجستان هم موجود است. سیستم این دستگاه اندرمولوژی(رولینگ توأم با مکش) است.اندرمولوژی همان تحریک طبیعی سلول‌های از کار افتاده است.

این پدیده کاملاً طبیعی و غیر تهاجمی است،به گونه ای که نتایجی عالی، قابل توجه و ماندگار به همراه می‌آورد. اندرمولوژی یکی از جدیدترین تکنیک‌های موجود جهت درمان سلولیت و کاهش سایز محسوب می‌شود این سیستم در دستگاه ال پی جی با افزایش جریان خون زیرپوستی، افزایش تخلیه لنفاوی و حرکت دادن چربی زیر پوست باعث سیال شدن چربی ها شده و سوخت و ساز را در موضع افزایش می‌دهد. در صورت نیاز به مصرف چربی‌ها، بدن از این چربی‌های تحریک شده استفاده نموده و منجر به لاغری موضعی می‌گردد.این سیستم به صورت کنترل‌شده روی بافت‌های عمقی پوست اثر گذاشته با تقویت بافت همبند و سفت شدن پوست باعث رفع سلولیت ( ناهمواریهای پرتقالی شکل پوست ) و صاف شدن سطح خارجی پوست می‌شود و نمای ظاهری پوست را ترمیم می‌کند . روند درمان بسیار دلپذیر و خوشایند است و هیچ عارضه‌ای به دنبال ندارد، درمان پیشنهادی به طور کلاسیک انجام دو بار در هفته برای 10- 8 هفته یا 20- 16 جلسه میباشد که تغییرات سایز محل و بهبود سلولیت بعد از چند جلسه کاملاً مشهود می‌باشد.

 

امیدواریم از این مطلب استفاده و لذت کافی را برده باشید.در صورت داشتن هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقاد در مورد هر یک از مطالب، از قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics