کلینیک دندانپزشکی کودکان نارنجستان

لبخند کودک ، دانپزشکی اطفال

کلینیک دندانپزشکی کودکان نارنجستان، با داشتن محیطی گرم، صمیمی و نشاط بخش به همراه مختصصان دندانپزشکی اطفال محیطی را فراهم کرده اند تا مراقبت و درمان دندان و دهان فرزند شما موثرتر از روش های معمول و لذت بخش باشد، شما می توانید با گرفتن وقت قبلی از کلینیک دندانپزشکی کودکان نارنجستان بازدید کنید و از مشاوره رایگان پزشکان بهره مند شوید.

ما می دانیم که آسایش فرزند شما، بسیار مهم است و یکی از راههای بر طرف کردن ترس و اضطراب کودک در طول درمان، برقراری ارتباط دوستانه و صمیمی با کودک است تا فرزند شما اعتمادی بیشتری به محیط کسب کند. برای حفظ حریم خصوصی و کاهش تنش های درمان، نوبت دهی و فضای کلینیک دندانپزشکی اطفال نارنجستان بصورتی است که کودکان که در انتظار درمان هستند از نحوه درمان دیگران آگاهی نداشته و آرامش بیشتری داشته باشند.

 تفاوت دندانپزشکی عمومی با تخصص دندانپزشکی اطفال، بیانگر اعتماد و صداقتی است که برای کودکان در رابطه با دندانپزشکی قرار داده شده است. به طور کلی یکی از اجزای این رشته، روانشناسی کودک است. دندانپزشک کودکان باید در تزئین مطب، ارتباط با کودکان و آموزش راهای پیشگیری از پوسیدگی دندان دقت لازم را داشته باشند تا ملاقات‌های میان کودک و دندانپزشک، لذت بخش باشد. دندانپزشکی کودکان، اهمیت خاصی برای پوسیدگی دندان قائل هستند. تحقیقات نشان می‌دهد که بهداشت دهان پایین در بچه‌ها منجر به عملکرد درسی ضعیف در مدرسه و همچنین روابط اجتماعی ضعیف می‌انجامد. بنابراین متخصصان اطفال، توصیه‌هایی در رابطه با تقویت دندان‌ها، عادت‌های غذایی سالم و سایر مواردی که مانع بیماری‌های دهان می‌شود، به آنها می‌کنند.

 کلینیک دنداپزشکی کودکان، دنداپزشکی اطفال علاوه بر این، آنها در راستای سلامت دندان‌های اولیه (دندان‌های شیری) فعالیت می‌کنند تازمانی که این دندان‌ها بیفتند. علت اهمیت دندان‌های شیری به این خاطر است که به بچه‌ها اجازهٔ جویدن درست را می‌دهد و این به خودی خود موجب سلامت تغذیه‌ای کودک می‌شود؛ همچنین این دندان‌ها به یادگیری تکلم در کودک و حفظ فضای مورد نیاز برای رشد دندان‌های دائمی کمک می‌کند.

نقش دندانپزشک کودکان با ورود کودک به مرحلهی نوجوانی تغییر می‌کند. آنها متوجه حس «پیش خود مجسم سازی» بیمارانشان می‌شوند بنابراین در راستایی فعالیت می‌کنند تا نیازهای این گروه سنی را نیز برآورده سازند. آنها به مریض هایشان اطلاعاتی در خصوص روکش‌های دندان و دندان‌های عقل، می‌دهند.

دندانپزشک کودکان، سلامت دندان‌های کودک را ارتقاء می‌دهد و همچنین در نقش منبع اطلاعاتی در این خصوص برای والدین آنها نیز عمل می‌کند. انجمن دندانپزشکی کودکان  توصیه می‌کند که ملاقات با دندانپزشک باید هر شش ماه، پس از اولین رویش دندان در کودکان یا یک سال پس از تولد کودکان، صورت بگیرد، زیرا با معاینه مرتب و تشخیص به موقع بیماری‌های دندان، می‌توان پوسیدگی دندان بچه‌ها را در همان مراحل اول رفع کرد. تشخیص به موقع بیماری‌های دهان برای سلامت دهان و دندان و عادت‌های تغذیه‌ای کودکان در آینده نقش مهمی دارد. در این راستا، برنامه‌های آموزشی برای والدین در خصوص مسواک زدن، نخ دندان و فلوئورید، اطلاعاتی راجع به انگشتان و عادت‌های جویدن پستانک در کودک، مشاوره تغذیه و سایر اطلاعات در خصوص رشد کودک، داده می‌شود.

لبخند زیبا را به آینده فرزند خود هدیه کنید

نشانی : تهران – پاسداران شمالی – پايين‌تر از چهارراه فرمانيه – روبروي بلوار دستواره – پلاك 495 – مجتمع تخصصي پزشكی و دندانپزشكی نارنجستان

تلفن تماس : 02122297958
فکس : 02126130592
ایمیل : info@n-clinic.ir

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics