لاغری با دستگاه رادیوفرکانسی و نحوه عملکرد آن

رادیو فرکانسی صورت

دستگاه‌های  RF سیستم‌هایی هستند كه با بهره‌گیری از امواج رادیو فركانسی دوقطبی و نور مادون قرمز به درمان سلولیت‌ها می‌پردازند. برای از بین بردن سریع سلول‌های چربی مورد استفاده قرار می‌گیرد.  بیش از 70سال است که استفاده از امواج  رادیو فرکانسی برای اهداف گوناگون به عنوان وسیله ای ایمن در پزشکی کاربرد دارد.امواج رادیو فرکانس یا دستگاه RF برای رفع چین و چروک صورت  و دور چشم ، سلولیت و انباشتگی چربی در نواحی مختلف بدن به کار می رود. امواج رادیو فرکانسی بین3 هرتز تا Mhz 300  کارکرد دارند و این امواج توسط دستگاه نوسان ساز تولید می شوند و بوسیله تغییر در فرکانس و ایجاد حرارت توسط مادون قرمز، باتوجه به نفوذ آن در پوست می توان کاربرد های متفاوتی در لاغری و جوانسازی پوست داشته باشد.

دستگاه لاغری رادیو فرکانس (RF)  به افرادی پیشنهاد می شود که بیشتر مایلند با یک روش غیرتهاجمی با عوارض کم چربی های موضعی خود را ازبین ببرند.

در حالی كه بسیاری از استفاده‌كنندگان از این روش‌ها در كشور ما غافل از این هستند كه این سیستم‌ها نه‌تنها بدون داشتن رژیم غذایی اصولی و ورزش كردن جواب نمی‌دهد، بلكه كار با این سیستم‌ها هم باید تحت نظر یك متخصص و اپراتور با تجربه صورت بگیرد.

همان طور که در بالا هم اشاره شد، گرمای تولید شده توسط مادون قرمز به آرامی سلول‌های چربی که در زیر سطح لایه دوم چربی پوست وجود دارد، را گرم می‌کند، در حالی که لایه بالایی خنک می‌ماند. هنگامی که سلول‌های چربی با استفاده از رادیوفرکانسی گرم می‌شوند شروع به آب شدن و تولید کلاژن تحریک شده می‌کند. دستگاه دستی سپس برای توزیع مجدد چربی و شکل‌دهی پوست بر روی بخش تحت درمان بدن استفاده می‌شود. با تحریک تولید کلاژن، چین و چروک پوست اغلب کاهش یافته و منجر به ظاهری نرم و صاف می‌شود.  برخی از مزایای رادیوفرکانسی برای درمان سلولیت شامل پوست سفت، بهبود گردش خون و کاهش در ظاهر سلولیت می‌باشد. نتیجه کامل ممکن است پس از چندین ماه ظاهر شود، اما برخی افراد نیاز به یک جلسه درمان دارند و در موارد دیگر ممکن است به جلسات بعدی برای حفظ نتیجه کشانده شود.

رادیو فرکانسی شکم

تعداد جلسات درمان بین 6 تا 10 جلسه بسته به منطقه درمان و واکنش پوستی شما دارد که معمولا برای بهترین نتیجه درمان توصیه می‌شود. درمان بهتر است که حدودا هر 6 ماه یکبار پس از درمان اولیه برای حفظ نتیجه تکرار شود.

 

موارد کاربرد رادیو فرکانسی

ازبین بردن چین و چروک در صورت و دورچشم

رفع شلی پوست در قسمت های مختلف بدن

جوان سازی پوست

کاهش ترشح بیش از حد چربی

اکنه های التهابی فعال

بستن حفره ها و منافذ پوست بدن

درمان اسکارن های اکنه سوختگی و جراحی

اسکارن های آکنه

کاهش و بهبودی قابل ملاحظه لکه های قهوه ای و حتی لکه های  قهوه ای و حتی لکه های قرمز بعد از جوش

ترمیم آسیب های آفتاب روی پوست صورت گردن شانه ها و دست

تعریق زیاد

 

ویژگی های دستگاه RF یا رادیو فرکانسی

فيلتراسيون بسيار قوي جهت جلوگيري از ايجاد موج حرارتي

برش بسيار ظريف بدون تخريب بافتي

توانايي انجام لايه برداري عميق بدون ايجاد اسكار ؛ عدم ايجاد سوختگي

كاهش زمان بهبودي

قابليت استفاده بر روي حاشيه مژه ها ، ابرو و ديگر نواحي رويش مو

قابليت استفاده در تمام نقاط بدن و صورت بدون محدوديت سني

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics