کلینیک لیزر تاتو نارنجستان

پاک کردن تاتو

شاید شما هم به دلایل مختلف بخواهید، تاتو خود را پاک کنید، کلینیک نارنجستان با داشتن مجوزهای لازم به همراه پزشکان متخصص می تواند شما در این زمینه یاری نمایید.. در ادامه همراه کلینیک مقاله ای ساده در مورد پاک کردن تاتو را مطالعه نمایید..

بهترین روش پاک کردن تاتو

برخی روش های موجود که برای از بین بردن تاتو استفاده می شود، جوشگاه‌ های بدی ایجاد می كنند و نتیجه خوبی را از نظر زیبایی به همراه نخواهند داشت. پزشكان متخصص پوست، بهترین روش پاک کردن تاتو را لیزر درمانی می ‌دانند.

چه خالكوبی ‌هایی راحت ‌تر پاك می ‌شوند؟

هر چه خالكوبی سطحی‌ تر و قدیمی‌ تر باشد، راحت ‌تر پاك می شود. هر چه رنگ به كار رفته حرفه‌ ای‌ تر باشد، پاك كردن آن سخت‌ تر است. برخی رنگ‌ ها مثل سیاه، و آبی و قهوه‌ای بهتر از رنگ‌ هایی مثل قرمز قابل پاك شدن با لیزر هستند.
بهترین لیزر برای این كار چیست؟

بهترین لیزرها برای پاك كردن تاتو، لیزرهای کیوسوییچ Qswitch است، زیرا بدون ایجاد جوشگاه از طریق تكه‌ تكه كردن قطعات رنگ موجود در پوست، سلول‌ های ایمنی پوست را در بلعیدن و زدودن رنگ خالكوبی كمك می‌‌ كنند.

باید توجه كرد كه معمولا پاك شدن خالكوبی توسط لیزر نیاز به چند جلسه درمان دارد و بیمار باید صبر داشته باشد و به پزشك متخصص پوست خود اعتماد كند.

 

عملکرد پاک کردن تاتو با لیزر

چگونگی اثر لیزر

لیزر با هدف قرار دادن باکس های رنگ در بدن که محل تجمع رنگدانه ها می باشد و بمباران آن توسط پالس های نور ، باعث لیز شدن و پاره شدن رنگدانه ها و خرد شدن آنها می گردد و التهاب در محل ایجاد می شود و هجوم ماکروفاژها و سلولهای بیگانه خوار در محل باعث می شود که رنگدانه های مورد نظر نیز توسط سلول های ماکروفاژ که وظیفه پاک سازی بدن از عناصر خارجی را عهده دار هستند، بلعیده و نابود می گردند. تاتوهایی که رنگ تیره توسط کربن و جوهر سیاه در آن بکارگرفته شده و عمدتا رنگ خالکوبی را سیاه و تیره نشان می دهند از جمله تاتوهایی هستند که به طول موج های ارسالی از طرف لیزر، پاسخ مطلوب داده و در مقایسه با دیگر رنگ ها در جلسات درمانی کمتری نتایج مطلوبی از خود نشان می دهند.

 

منبع : کلینیک زیبایی نارنجستان

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics