بخش جدید : فرصتی برای افزایش اطلاعات

مسابقه کلینیک نارنجستان

برای ایجاد تنوع بیشتر در موضوعات و به چالش کشیدن توانایی‌های ذهنی کاربران، بخش مسابقه از امروز کلید می‌خورد. این بخش که فعلاً به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده، قرار است به انتشار معما و سوالاتی از مطالب سایت برای خوانندگان دوست‌داشتنی و باهوش نارنجستان بپردازد. در ادامه با مسابقه نارنجستان همراه باشید.

 

در بخش مسابقه  قرار است به صورت ماهیانه منتشر بشود. در هر قسمت از مسابقه، یک معما یا سوالی از مطالب سایت مطرح می‌شود و علاقمندان یک  تا مسابقه بعدی فرصت دارند پاسخ‌های خود را ارسال کنند. با به پایان رسیدن مسابقه، پاسخ معما و سوالات و نام برندگان منتشر شده و سوال بعدی منتشر می‌شود. امیدواریم این بخش مورد توجه و استقبال شما قرار بگیرد.

به شما خوانندگان دوست‌داشتنی توصیه می‌کنم وقت خود را با جستجوی سوال و معما در اینترنت هدر ندهید ، به جای آن، با تکیه برای قدرت هوش، توانایی‌های ذهنی خود را به چالش بکشید. علاوه بر این، از آنجا که در سری مسابقات  بخش نظرات، محل اظهار نظر، راهنمایی و پاسخ شما به سوالات محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستانتان لطفا از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

 

اگر قصد دارید پاسخ‌ خود را از طریق ایمیل ارسال کنید، لطفا به موارد زیر توجه کنید:
ایمیل آدرس: info@n-clinic.ir

موضوع (Subject) ایمیل: Competition #1
در بدنه ایمیل، هم علاوه بر پاسخ s,hg، نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را  درج کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید پاسخ سوالات مسابقه را توسط شبکه ای اجتماعی تلگرام، واتس اپ و … به شماره 09381241677 ارسال نمایید.

موضوع ماسبقه را در پاسخ خود ذکر نمایید.

در پاسخ خود نام و نام خانوادگی را نیز درج کنید.

 

برای بهتر شدن مسابقه نظرات و پیشنهادهای خود درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

کلینیک لاغری و زیبایی نارنجستان

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics