اندرمولوژی چیست؟

اندرمولوژی چیست؟اندرمولوژی چیست؟

اندرمولوژی علمی است که  LPG  آن را به‌عنوان دانشی جدید در گستره پزشکی و تندرستی- ورزشی به جهانیان معرفی کرده است. اندرمولوژی به معنای مطالعه و کار روی بافت‌های نرم بدن و روشی است که موجب ایجاد تغییراتی در بافت‌ها از جمله کنترل سلولیت و رفع چاقی موضعی، جوان سازی پوست، بهبود ترک‌های پوست، کمک به رفع افتادگی پوست و در نهایت سلامت و تندرستی  می‌شود. در واقع سیستم رولینگ كه با مكش تركیب شده است درمان سلولیت را سبب می‌شود. این تحریک مكانیكی تكرار شونده متابولیسم سلول‌های چربی را مجدداً فعال می‌سازد، تجمع سلول‌های چربی شكسته شده و بدن فرم بهتری پیدا می‌کند.

با بالا رفتن سن عملكرد سلول‌های پوست مختل می‌شود، امروزه اندرمولوژی به‌عنوان یک استاندارد طلایی و یک روش سالم و مؤثر برای درمان سلولیت، چربی های موضعی و چین و چروک پوست شناخته شده است. یک پدیده كاملاً طبیعی، بدون ضرر و غیر تهاجمی كه نتایج عالی و قابل توجه و ماندگاری را به بار آورده است. وقتی سلول‌های چربی نمی‌سوزند، سلول ها، چربی مقاوم به ورزش و رژیم را ذخیره می‌کند و سطح پوست، به شكل  پوست پرتقال نمایان می‌شود. درواقع سیستم رولینگ كه با مكش تركیب شده است درمان سلولیت را سبب می‌شود. این تحریك مكانیكی تكرار شونده متابولیسم سلول های چربی را مجدداً فعال می‌سازد، تجمع سلول‌های چربی شكسته می‌شود و در نتیجه سلول‌های چربی حذف می‌شوند و بدن فرم بهتری پیدا می‌کند. بافت سلولیت صاف‌تر می‌شود و ناهمواری‌های پوســت به میزان قابل توجهی كمتر می‌گردد و تبادلات مایعات لنف افزایش می‌یابد. اندرمولوژی به كمک سیستم LPG برای مدت حدوداً 20 سال است كه در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و روزانه ده ها هزار نفر از مردم در كل دنیا از منافع این شیوه پیشرفته بهره‌مند می‌گردند. این دستگاه هوشمند با قابلیت تنظیم و تطبیق با هر نوع بافتی بوده و در قسمت‌های مختلف بدن با دو مكانیسم لیفت ماساژ و لیپو ماساژ نتایج فوق العاده ای به بار آورده است.

جالب است که بدانید از اندرمولوژی حتی به‌عنوان درمان كمكی قبل و بعد از لیپوساكشن استفاده می شود چرا كه استفاده از این روش باعث نرم تر شدن چربی های موضعی و سهولت برداشت آنها می‌شود و استفاده از اندرمولوژی پس از عمل نیز باعث همگون‌تر شدن نمای بدن می‌شود.

 

اطلاعات بیشتر در مورد چربی های اضافی بدن و نحوه از بین بردن این چربی ها را می توانید از مطالب سمت چپ سایت و یا پایین سایت در قسمت آخرین مطالب، مطالب مشابه و یا مطالب پر بازدید بررسی نمائید.

 

مركز تندرستی- ورزشی نارنجستان افتخار دارد كه پس از بازديد كارشناسان شركت LPG فرانسه در سال 1388 و تاييد امكانات و قابليت های مركز و حصول اطمينان از بكارگيري روشهاي علمي و نوين در ارائه خدمات لاغری- زيبايِی از سوی پرسنل، به عنوان اولين مركز در ايران موفق به دريافت گواهينامه اعتباردهی آن شركت گردد.

 

 

امیدواریم از این مطلب استفاده و لذت کافی را برده باشید.در صورت داشتن هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقاد در مورد هر یک از مطالب، از قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics