رازهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف

راز های زیبایی و جوانسازی پوست در سرتاسر جهان به دلیل تفاوت در شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی متفاوت است. همانطور که می‌دانید در بسیاری از کشورها، زنان از روش‌های متفاوتی برای زیباسازی ظاهر خود استفاده می‌کنند.

زنان ترک

زنان ترکیه به حمام‌هایی می‌روند که به حمام ترکیه معروف است و از سال‌ها پیش در آنجا رایج است. این حمام‌ها باعث صاف و ابریشمی شدن پوست و هم‌چنین باز شدن منافذ آن برای تعریق می‌شود. یک صابون سیاه رنگ هم وجود دارد که تقریبا درهمه جای دنیا در دسترس عموم است و عمل پاکسازی پوست را مانند اسکراب انجام می‌دهند. با استفاده ازاین صابون می‌توانید تأثیر آن‌را مشاهده کنید که پوست مرده تان از بین برده و به‌جای آن پوست تازه و جدید می‌آید.

زنان اسپانیا

آنها برای رهایی از تیرگی دور چشم ورقه‌های نازک سیب‌زمینی را برای 10دقیقه روی چشمشان قرار می‌دهند.

زنان کره‌ای

کره‌ای‌ها برای پاکسازی پوست صورت از شیر تازه استفاده می‌کنند و معتقدند شیر باعث نرمی و لطیف شدن پوست می‌شود. برای این کار مقداری شیر را در کاسه‌ای بریزید و آن‌را با پنبه روی صورتتان بمالید. صبر کنید تا شیر روی صورتتان خشک شود. (حدوداً یک ربع تا 20 دقیقه) سپس آن را با آب بشویید. برای عملکرد بهتر بعد از شستن با کرم مرطوب‌کننده صورتتان را مرطوب کنید.

 

زنان کره‌ای و ژاپنی

زنان ژاپنی و کره‌ای به داشتن پوست صاف و براق معروف هستند اما راز آن‌ها چیست؟ آنها از روغن درخت کامِلیا برای خلاص شدن از چین و چروک بعداز زایمان، جوان‌سازی و رساندن مواد مغذی به مو و تسکین‌دهنده سوختگی استفاده می‌کنند.

 

زنان برزیل

زنان برزیلی بهترین اندام‌ها را در دنیا دارند.آن‌ها برای از بین بردن سلولیت، ماسه را به بدنشان می‌مالند، اینکار باعث تحریک پوست می‌شود‌ و به از بین بردن سلولیت کمک می‌کند. البته ممکن است اینکار برای شما سخت و دشوار باشد. کلینیک نارنجستان با استفاده از آخرین تکنولوژی دنیا در زمینه لاغری و درمان سلولیت، داشتن تناسب اندام را برای شما آسان کرده‌است.

دلیل زیبایی موهای زنان هندی

همانطور که می‌دانید زنان هندی زیباترین و براق‌ترین موها را در دنیا دارند اما راز آنها درچیست؟ روغن نارگیل. هفته‌ای یک‌بار، مقداری از آن را گرم کنید و پوست سرتان را با آن ماساژ دهید و یک شب را با آن بخوابید تا موهای زیبا و براقی داشته‌باشید.

زنان زیمبابوه

قهوه و نوشیدنی‌های انرژی زا را فراموش کنید. زن زیمباوه روش بهتری برای افزایش انرژی در طول روز دارند. برای افزایش انرژی، پاک سازی سیستم بدن و سوخت‌وساز بدن، آنها چای داغ به همراه آبلیمو می‌نوشند.

لب‌های لطیف از ایتالیا

برای لطافت لب‌هایتان وقتی که آنها خشک و پوسته‌پوسته ویا آفتاب سوخته هستند، از روغن زیتون استفاده کنید.

 

زیبایی پوست زنان چینی

این موضوع کاملا روشن است که زنان آسیایی پوست‌های زیبایی دارند، بعد از بررسی و تحقیق درباره پوست زنان چینی، به این نتیجه رسیدیم که برای محافظت پوست دربرابر رادیکال‌های آزاد، باید همان کاری را بکنیم که آنها می‌کنند:نوشیدن چای سفید!

زنان هالیوودی

آنها از نوشابه، فست فود و گوشت‌های قرمز تا حدامکان در رژیم غذایی‌شان استفاده نمی‌کنند. استفاده از رژیم غذایی دریایی و سبزیجات یکی از اصول مهم در برنامه غذایی آنها است. آنها از آب و آب‌لیمو برای سم‌زدایی بدنشان استفاده می‌کنند.

زنان شیلی

زنان شیلی برای داشتن پوستی زیبا به سراغ بهترین میوه‌ها می‌روند. انگور با انتی اکسیدان بالایی که دارد، سد محکمی درمقابل پیری پوست است. ماسک شادبی پوست این زنان همان ماسک انگور است. طرز تهیه این ماسک به این صورت است: دو قاشق آردِ سفید و مقداری له شده انگور به‌طوری که به شکل خمیر درآید. این ماسک را برای 10 دقیقه روی پوست صورتتان بگذارید و سپس با آب ولرم بشویید.
برای مشاهده طرز تهیه سایر ماسک های زیبایی اینجا کلیک کنید.

حمام شیر زنان مِصری

زنان مصر به پوست بدنشان اهمیت زیادی می‌دهند و برای جوانسازی و زیبایی پوستشان از حمام شیر استفاده می‌کنند.

زنان استرالیایی

یکی از متخصصان زیبایی استرالیا در این باره گفته‌است که استفاده از ریشه و گیاه بومادران در استرالیا بدلیل تسکین پوست و افزایش رطوبت پوست استفاده می‌شود.

زنان ایرانی

بَند انداختن از شیوه‌های مرسوم اپیلاسیون در آسیا است که منشأ آن به ایران برمی‌گردد.

زنان ایرانی با استفاده از یک نخ کتان نازک که بین گردن و دو دست قرار می گیرد، موهای زائد را برمی‌داشتند. این درست همان کاری است که با موم گرم و سرد هم می‌توان انجام داد. با این تفاوت که نخ باعث کش آمدن پوست نمی‌شود و روشی عالی برای برداشتن موهای زائد در نواحی حساس به ویژه موهای صورت و ابرو است. درد کمتری هم نسبت به موچین دارد و سریع‌تر نیز هست. امروزه این روش در بسیاری از کشورهای جهان ازجمله اسپانیا و کانادا بین زنان مرسوم است. اما شاید این روش از بین بردن موهای زائد هم برای شما دشوار و حتی دردناک باشد. کلینیک نارنجستان با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ لیزر موهای زائد، این عمل را برای شما آسان کرده است. شاید شما عوارض و باورهای غلطی را درباره لیزر شنیده باشید. با یک کلیک جواب سوال‌های خود را به طور کامل بگیرید!
حمام پا برای آلمانی‌ها

برخلاف کانادایی‌ها که به زیبایی پاهای شان اهمیتی نمی‌دهند، آلمانی‌ها توجه بسیاری به این موضوع دارند و هرشب برای حدودا 15-20 دقیقه پاهایشان را در حمامی از آب ولرم، نمک و روغن‌های گیاهی قرار می‌دهند. سپس پاها را با سنگ پا ماساژ می‌دهند. هم‌چنین می‌توانید برای نرمی و لطیف شدن پوست پاهایتان از کرم‌های مرطوب‌کننده نیز استفاده کنید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics