آیا این دستگاه LPG هم می تواند رفع چاقی موضعی،سلولیت و لیفتینگ صورت انجام دهد؟

آیا این دستگاه LPG هم می تواند رفع چاقی موضعی،سلولیت و لیفتینگ صورت انجام دهد؟

 

از کاربردهای دیگر LPG می‌توان به بازسازی و استحکام پوست صورت ،ليفتينگ صورت و رفع چين و چروک برطرف کردن منافذ باز پوست و برطرف کردن غبغب و تأخیر در فرآيند پيری اشاره کرد. LPG یکی از پیشرفته‌ترین تکنیکهای صد در صد طبیعی برای جوان‌سازی پوست است.

 

 

چاقی موضعی و تجمع بافت چربی به صورت موضعی یکی از مشکلات رایج به‌ویژه در خانم‌ها می‌باشند. علاوه بر این کم نیستند افرادی که با وزن طبیعی از تجمع چربی‌های موضعی رنج می‌برند. این تجمع بافت چربی اصطلاحاً سلولیت نیز نامیده می‌شود. رژیم غذایی به همراه فعالیت بدنی مناسب برای همه افرادی که از این نوع چاقی‌های موضعی رنج می‌برند توصیه می‌گردد. ولی تجربیات و مطالعات نشان داده اند که ریشه‌کنی این توده‌های چربی با رژیم غذایی و ورزش به تنهایی ریشه کن نمی شود.

روش‌های مختلفی در کنار رژیم و ورزش در دنیا مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. LPG یا اندورمولوژی یکی از روش‌های نوین برای درمان سلولیت است. نظر به تقاضای هموطنان ما از این تکنولوژی برای درمان چاقی‌های موضعی کمک گرفته‌ایم چرا که این روش تنها روشی است، که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است.

با بالا رفتن سن عملكرد سلول‌های پوست مختل می‌شود، امروزه اندرمولوژی به‌عنوان یك استاندارد طلایی و یك روش سالم و مؤثر برای درمان سلولیت، چربی های موضعی و چین و چروك پوست شناخته شده است. یك پدیده كاملاً طبیعی، بدون ضرر و غیر تهاجمی كه نتایج عالی و قابل توجه و ماندگاری را به بار آورده است. وقتی سلول های چربی نمی‌سوزند، سلول‌ها، چربی مقاوم به ورزش و رژیم را ذخیره می‌کند و سطح پوست، نمای پرتقالی شكل پیدا می‌کند. درواقع سیستم رولینگ كه با مكش تركیب شده است درمان سلولیت را سبب می‌شود. این تحریك مكانیكی تكرار شونده متابولیسم سلول‌های چربی را مجددا فعال می‌سازد، تجمع سلول‌های چربی شكسته می‌شود و در نتیجه سلول‌های چربی حذف می‌شوند و بدن فرم بهتری پیدا می‌کند. بافت سلولیت صاف‌تر می‌شود و ناهمواری‌های پوســت به میزان قابل تو جهی كمتر می‌گردد و تبادلات مایعات لنف افزایش می‌یابد. اندرمولوژی به كمك سیستم LPG برای مدت حدودا 20 سال است كه در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و روزانه ده‌ها هزار نفر از مردم در كل دنیا از منافع این شیوه پیشرفته بهره‌مند می‌گردند. این دستگاه هوشمند با قابلیت تنظیم و تطبیق با هر نوع بافتی بوده و در قسمت‌های مختلف بدن با دو مكانیسم لیفت ماساژ ولیپو ماساژ نتایج فوق العاده‌ای به بار آورده است.

 

امیدواریم از این مطلب استفاده و لذت کافی را برده باشید.در صورت داشتن هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقاد در مورد هر یک از مطالب، از قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics