مکانیسم های اثر LPG در رفع چاقی موضعی

مکانیسم-های-اثر-lpg-در-رفع-چاقیمکانیسم های اثر LPG  در رفع چاقی موضعی :

روش‌های مختلفی در کنار رژیم غذایی و ورزش در دنیا مورد‌استفاده قرار می‌گیرد LPG یا اندورمولوژی یکی از روش‌های نوین برای درمان سلولیت است. سیستم این دستگاه رولینگ توأم با مکش که همان تحریک طبیعی سلول‌های از کار‌افتاده است.  نظر به تقاضای شهروندان از این تکنولوژی برای درمان چاقی‌های موضعی کمک گرفته‌ایم چرا که این روش تنها روشی است، که مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است.

دستگاه LPG با سه مکانیسم زیر موجب تغییرات بافت چربی می‌شود :

1-      برقراری مجدد جریان خون و لنف در بافت‌هایی که دچار سلولیت شده‌اند.

2-      افزایش جریان خون و در نتیجه از بین بردن مواد زائد تجمع یافته و به‌همین‌ترتیب بهبود متابولیسم و تبادلات سلولی در پوست از جمله فیبروبلاست‌ها.

3-      تحریک فیبروبلاست‌ها جهت تولید کلاژن و الاستین  رفع غبغب و شلی پوست و کاهش سایز در نواحی شکم،  پهلو، باسن، شانه ها و رانها از دیگر موارد استفاده از این روش است.

با LPG از همان جایی که در بدن می خواهید لاغر می‌شوید:

LPG برای مبارزه اختصاصی با چربی‌های مقاوم و انباشته‌شده که در محدوده شکم، ران، لگن، باسن و بازو ها تجمع یافته اند طراحی شده است. بافت‌های ضخیم و سخت که سلول‌های چربی را احاطه کرده اند نرم شده و به تدریج به همراه رژیم و ورزش، چربی‌های مقاوم انباشته شده کم می‌شوند. صاف شدن، بالا کشیده شدن مناطق فروافتاده باسن، همین‌طور برطرف شدن چربی‌های در برگرفته آن‌ها و تراشیده شدن برجستگی پهلو و لگن از معجزات این روش است.

شاخه دیگر از عملکرد دستگاه LPG است که در درمان مشکلات  ساختــاری بدن از جمله کمردرد، روماتولوژی ، آسیب‌هـای ورزشی و عضلانی نقش حمایت‌کننده و تسکینی دارد.

موارد منع استفاده از دستگاه LPG :

1 -نارسایی کبد و کلیه

2 –بیماری‌های پوستی نظیر پسیوریارنیس و لیکن پلان

3 -نارسایی قلبی و افتادگی دریچه میترال

4 -بیماری تپش قلب

5 -کیست تخمدان و رحم پلی کیستیک

این دستگاه بدون اشعه و بدون عوارض جدی برای بدن و صورت می‌باشد و به‌صورت کاملاً بی خطر و ایمن در کاهش سایز و درمان سلولیت و چاقی موضعی و لیفت صورت توصیه می‌شود. استفاده از این دستگاه برای محدوده‌ی سنی 25 به بالا توصیه می‌شود.

 

مركز تندرستي- ورزشي نارنجستان افتخار دارد كه پس از بازديد كارشناسان شركت LPG فرانسه در سال 1388 و تاييد امكانات و قابليت هاي مركز و حصول اطمينان از بكارگيري روشهاي علمي و نوين در ارائه خدمات لاغري- زيبايي از سوي پرسنل، به عنوان اولين مركز در ايران موفق به دريافت گواهينامه اعتباردهي آن شركت گردد.

 

 

امیدواریم از این مطلب استفاده و لذت کافی را برده باشید.در صورت داشتن هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقاد در مورد هر یک از مطالب، از قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics