کاهش وزن سریع را با تغییر شیوه زندگی تان آغاز کنید

کاهش وزن، تغییر سبک زندگی

لاغری سریع آرزوی هر شخصی است که به فکر تناسب اندام اش است و کاهش وزن سریع یکی از ایده آل ترین روش ها برای رسیدن به تناسب اندام است. کاهش وزن سریع را با روش های زیر امتحان کنید.
افزایش وزن یکی از معضلات زندگی مدرن و ماشینی است اما روش های مختلفی از جمله تغییر شیوه زندگی، مصرف یک صبحانه سالم، پرهیز از سرخ کردن غذاها و روی آوردن به کباب کردن از جمله روش هایی است که موجب کاهش سریع وزن می شود.

یک روش موثر برای کاهش وزن تغییر شیوه زندگی است. فعالیت هایی که انسان در طول روز انجام می دهد با سلامت ارتباط دارد.

چگونه به سرعت وزن مان را کم کنیم؟

کاهش وزن سریع با تقلب نکردن در رژیم غذایی

تقلب در رژیم غذایی یک خلاف جدی است. عواقب سرپیچی از رژیم غذایی سالم بعدا با افزایش وزن خود را نشان می دهد. این بدان معناست که افراد نباید در مورد اطلاعات یک غذای ناسالم چشم پوشی کرده و یا از آن بگذرند.

کاهش وزن سریع با مصرف یک صبحانه سالم

صبحانه آغاز غذا خوردن روزانه است. اگر صبحانه سالمی مصرف کنید احتمال پرهیز از مصرف چند کالری در طول روز بیشتر می شود. دانه های غلات، حبوبات، بلغور جو دوسر یا تخم مرغ موثرترین وعده های غذایی هستند.

کاهش وزن سریع با پرهیز از غذا خوردن همراه با استرس

زمانی که تحت استرس قرار دارید به هیچ وجه غذا نخورید و سعی کنید که استرس و تنش خود را با غذا خوردن حل نکنید.

کاهش وزن سریع بل پرهیز از سرخ کردن و روی آوردن به کباب کردن

سعی کنید که از سرخ کردن غذاها به کباب کردن آنها روی بیاورید زیرا خوراکی های کباب شده حاوی مقادیر کمی کالری هستند و کباب کردن غذاها یک روش مطمئن برای از بین بردن کالری هاست.

برای کاهش چربی های بدن، چربی مصرف کنید

چربی امگا ۳ عامل سوزاندن چربی های بدن است .خوراکی هایی مصرف کنید که حاوی چربی های امگا سه هستند. این خوراکی ها شامل ماهی، روغن زیتون و گردو هستند.

برای کاهش وزن سریع غذاهای وسوسه انگیز را در خانه تان نگهداری نکنید

از نگهداری خوراکی های وسوسه انگیز در یخچال خودداری کنید زیرا وجود آنها در خانه جلوگیری از مصرف آنها را برای انسان دشوار می سازد.

کاهش سریع وزن با کاهش مصرف کالری

مصرف خوراکی هایی که بدن شما آنها را به چربی ها تبدیل نمی کند، کاهش دهید. این خوراکی ها شامل کیک، مافین ها، کاپ کیک ها ، آب میوه ها و شرینی هستند.

برای کاهش وزن تان هنگام کشیدن خوراکی ها در بشقاب خود توازن ایجاد کنید

هنگام کشیدن غذا در بشقاب، نیمی از آن را با سبزیجات غیر نشاسته ای پر کنید. و یک چهارم آن را با پروتیین و یک چهارم دیگر را با غلات کامل پر کنید.

یک ظرف میوه در خانه بگذارید

بر روی میز خود یک ظرف میوه داشته باشد. میوه ها مملو از ویتامین ها هستند که برای سلامت حیاتی است.

بیشتر ورزش کنید

مشکل ترین و موثرترین روش برای کاهش وزن ورزش کردن است. ورزش زمانی که به درستی انجام شود بسیار راحت است. ورزش در کوتاه مدت مانع از خستگی ذهنی نیز می شود.

منبع : کلینیک لاغری نارنجستان، سلامت نیوز

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics