تکنیک های رژیم لاغری COSMO

لاغری موضعی شکم

بدون گرسنگی، مکمل های عجیب و غریب، و یا حذف گروه غذایی خاصی با رژیم لاغری COSMO  سه کیلو در یک هفته وزن کم کنید. این رژیم لاغری از چند تکنیک ساده تشکیل شده است با این راههای ساده ما بجای دادن ماهی بدستتان به شما ماهیگیری یاد میدهیم تا برای تمام طول عمر خود بتوانید از این تکنیک ها استفاده کنید و یکبار برای همیشه لاغر شوید ، با این رژیم لاغری شما با توجه به شرایط و متناسب با توانایی جسمی خود روش و برنامه غذایی خود را برای لاغری تنظیم میکنید همانطور که همیشه در مقالاتمان اشاره کرده ایم برای داشتن اندام متناسب شما باید لایف استایل زندگی خود را تغییر دهید.

رژیم لاغری COSMO را باید بمدت یک هفته رعایت نمایید پس از گذشت ۷ روز شما شاهد تغییرات در بدن خود و کاهش وزن حداقل ۳ کیلو از وزنتان میشوید در صورتیکه با این رژیم لاغری راحت بودید میتوانید برای یکهفته دیگر هم تمدید کنید و وزن بیشتری کم کنید.

آب بیشتر بنوشید

یک نوشیدنی انرژی زا ، یک لیوان اسموتی میوه یا یک لیوان آبجو لایت هر کدام از اینها حداقل ۱۰۰ کالری دارند همچنین در مایعات دیگر ممکن است سدیم و کربوهیدرات بالا باشد ، که موجب خروج مقدار زیادی آب از بدنتان میگردد.

و اما آب ، کالری و کربوهیدرات صفر و مقدار خیلی خیلی کمی سدیم  دارد و این خصوصیات این نوشیدنی را به بهترین نوشیدنی جهان تبدیل کرده است ، و به طرز عجیبی به کاهش وزن و افزایش سوخت و ساز بدن کمک میکند . اگر نوشیدن آب برایتان دشوار و خسته کننده است کمی به آن آب لیمو تازه و یا چند تکه برگ نعناع اضافه کنید .

 نان سفید و ماکارونی را حذف کنید

در تکنیک دوم رژیم لاغری ، قطع کامل  تمام محصولات دانه سفید – مانند برنج سفید، ماکارونی، نان ساندویچ و غیره توصیه میگردد این تکنیک ساده موجب باریک شدن کمر و تخت شدن شکمتان میشود زیرا کربوهیدراتهای ساده موجود در این غذاها باعث نفخ شکم میشوند، همچنین سرعت هضم کربوهیدرات ساده بسیار بالاست درنتیجه شما زودتر گرسنه میشوید و پرخوری میکنید و چاق میشوید ، بنابراین یکبار برای همیشه کربوهیدرات سفید را کنار بگزارید بهترین جایگزین برنج سفید برنج قهوه ای و نان ها ی غلات کامل است اما باید توجه داشته باشید مصرف زیاد و مداوم از گروه غلات کامل هم موجب اضافه وزن و چاقی میگردد، بهتر از با مشاوران ما در خصوص میزان مصرف کربوهیدرات روزانه خود مشورت نمایید.

هر روز۳۰ دقیقه تمرینات ورزشی انجام دهید

شما باید  تمرین ورزشی انجام دهید که ضربان قلبتان را بالا برده تا کالری سوزی انجام دهید . اگر حتی شما از یک برنامه ورزشی منظم و تحت نظر مربی ورزشی استفاده میکنید و ماهیچه های زیادی از بدن خود را درگیر میکنید مجاز به استفاده  کالری بیشتر در طول روز نیستید.

تمرینات ورزشی شما را لاغر نمیکند تنها به بدن شما شکل میدهد شما رد باشکاه تنها قادر خواهید بود عظلات بدنتان را شکل دهید باید آگاه باشید که باشگاه شما را لاغر نمیکند حتی ممکن است گرسنگی بعد از تمرینات ورزشی شما را وادار به خوردن و در نتیجه چاق شدن هم بکند ،تمرینات مداوم و اصولی ورزشی مانند یک مکمل قوی کنار رژیم لاغری به شما در کاهش وزن و تناسب اندام کمک میکند.

 یک فنجان قهوه قبل از شروع کار بنوشید

قهوه باعث میشود شما صبحتان را با نشاط و پر انرژی شروع کنید و در محل کار سازنده تر عمل کنید ، قهوه بدون شکر علاوه بر نشاط و سر حالی که به شما میدهد همچنین موجب افزایش متابولیسم و همچنین سوخت چربی در بدنتان میگردد.همانطور که میدانید کالری قهوه صفر است و بعنوان یک صبحانه در روزهای رژیم بسیار ایده آل است.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics