۶ مورد که آقایان باید درباره روتین زیبایی خانم‌ها بدانند

ماسک صورت و خیار

اکثر مردان حتی نمی‌توانند درک کنند، یا برخی‌شان واقعا از فهمیدن آن وحشت زده می‌شوند که ما تا چه حد به اسم زیبایی، مسائل دشواری را تحمل می‌کنیم! آن‌ها هیچ‌وقت درک کاملی ندارند از این که ما برای وکس کردن، از بین بردن رنگ و برداشتن موها و خوب به نظر رسیدن، چقدر تلاش می‌کنیم. در این مطلب، ۶ نکته درباره‌ی حفظ زیبایی مداوم و نشان دادن بهترین ظاهر پاها و صورت‌مان، که دوست داریم مردان بیشتر تحسینش کنند را بیان کرده‌ایم.

۱. فرکننده مژه ترسناک است

اما اگر آنها چشمان ما را درشت نکنند، مجبوریم به چشمانی ریز و فرو رفته رضایت دهیم. شب و روز پشت سرهم. دوست داریم ببینیم یک مرد بدون شانه خالی کردن، یکبار از آن‌ها استفاده کند!

۲. اسپری برنزه مثل در ساحل بودن نیست

شما در یک اتاق کوچک و کم نور، در حال یخ زدن و آسیب‌پذیر ایستاده‌اید، در حالی که یک غریبه شما را مملو از یک ماده شیمیایی با بوی قوی می‌کند. سپس برای ۲۴ ساعت نمی‌توانید هیچ‌جا را بدون اینکه نارنجی کنید لمس کنید. کمی رنگ، عموما دوست‌داشتنی است، اما باید بهایش را هم پرداخت.

۳. پاک کردن آرایش بسیار عذاب‌آور است

آرایش کردن می‌تواند به نوعی خوش‌گذرانی باشد، اما پاک کردن آن بزرگترین عذاب تاریخ است. وقتی به خانه می‌رسید دوست دارید بروید زیر پتو! اما به جای آن، باید روغن به پنبه بزنید و محکم به چشمانتان بکشید. سپس شدیدا صورت‌تان را اسکراب کنید. سپس یک لایه تونر حاوی الکل سوزاننده استفاده کرده و در آخر هم مقدار فراوانی مرطوب کننده استفاده کنید. و کمی هم کرم چشم! یا باید همه‌ی این کار‌ها را انجام دهید، یا انتظار پیری زودرس پوست و آکنه داشته باشید، انتخاب با خودتان است!

۴. از بین بردن مو نیز می تواند یک تکنیک شکنجه باشد

کندن موها از ریشه به وسیله‌ی وکس داغ، وحشیانه است! فرقی نمی‌کند ناحیه‌ی پاهایتان است یا در زیر ابروانتان. آماده‌اید تا ناخودآگاه از چشمانتان اشک سرازیر شود؟ بند انداختن را امتحان کنید! می‌خواهید قرار گرفتن صورت‌تان روی آتش را شبیه سازی کنید؟ بالای لب‌تان را بند بیندازید! موضوع را فهمیدید؟ نمی‌شود زنان مودار به مسئله‌ای عادی تبدیل شوند؟

۵. مانیکور و پدیکور زمان‌بر و گران هستند

هرچند تا حدودی خوش‌گذرانی است، اما رسیدگی منظم به ناخن‌ها یک کار تمام وقت لعنتی است! بله، نتیجه‌زیباست، اما هر یکی دو هفته زمان گذاشتن برای آن و خالی کردن حساب بانکی‌تان بابت آن، نمی‌تواند بدون استرس باشد. عمیقا از مشکلات اولیه‌ی جهانی‌است!

۶. گاهی اصلاح صورت عواقب فاجعه‌آمیزی دارد

اصلاح‌های حرفه‌ای صورت نه تنها پر هزینه هستند، بلکه همچنین شانس قرمز و براق شدن صورت‌تان برای مدت نامعلوم هم وجود دارد. باید تا زمانی که طول می‌کشد از ظاهر شدن در مکان‌های عمومی خودداری کنید. با این‌حال ما خود و حساب بانکی‌مان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم، به امید آن که چهره‌مان درخشش شادابی و جوانی داشته باشد.

منبع : مجله تناسب اندام

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics