معرفی دستگاه لاغری LPG در رسانه ها

لاغری با lpg

 

برای شما هم شاید جذاب باشد که دستگاه لاغری موضعی LPG در مجلات معروف خارجی چگونه معرفی شده است، در ادامه معرفی و تاثیر LPG در داشتن اندامی زیبا در مجلات VOGUE، ELLE، OK، TV EXTRA و مجله مشهور نیویورک تایمز را بیان می کنیم، همراه کلینیک نارنجستان باشید…

 

مجله vogue

در مجله VOGUE  می خوانیم اندرمولوژی یا همان دستگاه LPG روش غیر تهاجمی برای صورت و بدن می باشد، که با دخالت در بافت های همبند لاغری، کاهش سلولیت و ضد پیری را به ارمغان می آورد.

 

 

 

 دوستان یکی از کارمندان مجله ELLE پس از یک جلسه LPG صورت، آنها را شگفت زده کرد. به طوری که هیچ میکااپی هم بر روی صورت نداشت.

 

در مجله OK  ال پی جی را روشی نوین از لایه برداری پوست معرفی می کند و تاکیید می کند با این روش در تابستان پوستی صاف و روشن داشته باشید.

 

در مجله TV EXTRA شخصی نظر خود به این صورت در مورد دستگاه لاغری LPG بیان کرده است، من تصمیم داشتم که سلویت پاهام را از بین ببرم که با LPG آشنا شدم، روشی بدون درد و آرام. بعد از انجام درمان متوجه شدم پوستی صاف و صدفی دارم.

 

در مجله معروف نیویورک تایمز یکی از اسرار زیبایی Megan Simon را استفاده از اندرومولوژی می داند که اندامی صاف زیبا و بدون سلولیت می باشد.

 

کلینیک لاغری نارنجستان

منبع : endermologie.com

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics