با جو سریع و مطمئن لاغر شوید

لاغری سریع با جو

جو و جو دوسر خواص دارویی درمانی بسیاری همچون درمان اختلالات عصبی، مشکلات پوستی، روده و رحم به همراه دارد. به باور متخصصان تغذیه، مهم‌ترین وعده غذایی، صبحانه است به همین دلیل صبحانه باید سالم، مغذی و کم کالری باشد. اگر صبحانه به درستی مصرف شود از پرخوری جلوگیری کرده و به کاهش وزن کمک می‌کند. گفته می‌شود که اضافه کردن جو به وعده صبحانه فواید بسیاری را به همراه دارد.

جو و جو دوسر خواص دارویی درمانی بسیاری همچون درمان اختلالات عصبی، مشکلات پوستی، روده و رحم به همراه دارد. جو سرشار از پروتئین، منگنز، آنتی اکسیدان، سلنیوم، فیبر، اسید فیتیک، ویتامینE، B1، اسیدهای فنلی، فسفر، منیزیم، بیوتین، مولیبدن و مس است.

مواد موجود در جو به خصوص جو دو سر از چاقی و اضافه وزن پیشگیری می‌کند زیرا تا چند ساعت شما را سیر نگه می‌دارد و تا پایان روز انرژی مورد نیاز بدن شما را تهیه می‌کند به طوری که با مصرف آن در وعده صبحانه حدود 20 درصد از کالری‌ها در طول روز سوخته می‌شوند. علاوه بر این با تنظیم سطح قند خون از مقاومت به انسولین ودیابت نوع 2 نیز جلوگیری می‌کند.

مهم‌ترین خواص جو و جو دو سر از این قرار است:

کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه

تقویت سیستم ایمنی بدن

کاهش قند خون

کاهش چربی LDL و کلسترول

کاهش بیماری‌های قلبی عروق

افزایش طول عمر

شما می‌توانید به راحتی جو خیس شده یا پخته را در بیشتر مواد غذایی همچون شیر، سالاد، اسموتی، سوپ، ماست و بیشتر غذاها اضافه کنید. اگر یک هفته آن را مصرف کنید بعد از این مدت تاثیر آن را بر لاغری و تناسب اندام تجربه خواهید کرد.

منبع: Healthy Food House

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Web Statistics